بـخـت خـواب آلـود مـن

بـخـت خـواب آلـود مـن

ای شب هجران که یک دم در تو چشم من نخفت،،،،،انقدر بابخت خواب آلود من لالا چرا؟؟؟
بـخـت خـواب آلـود مـن

بـخـت خـواب آلـود مـن

ای شب هجران که یک دم در تو چشم من نخفت،،،،،انقدر بابخت خواب آلود من لالا چرا؟؟؟

تعطیل شد!!!

سلام به دوستان عزیزم.

بعله عکس بیانگره اینه که من این وب رو تعطیل کردم.

الان باز میگین تو که کار همیشگیته خخخخخخ.گوش بدید باباااااا.

راسش از اولین روزی که اومدم بلاگ اسکای گفتم اگه حال بلاگفا خوب بشه برمیگردم خونه ام.فکر کنم وقتش رسیده که برگردم.

اون اوایل تازه اسباب کشی داشتیم که اومدم این سرویس دهنده.شاید به خاطر همینه که یه جور احساس غریبگی دارم اینجا ولی واقعا هم دوسش دارم اینجارو.باعث شد دوستان خیلی خوبی پیدا کنم و خیلی چیزا از خیلیاتون یاد گرفتم.اونجا راحت ترم و اگه قرار باشه هیچوقت ننویسم دوست دارم وبلاگی که میمونه ازم ،همون بلاگفا باشه.

از همه شما ممنونم که تا امروز متن های منو خوندین.نظر دادین.با خوشحالیم خوشحال و با ناراحتیم غصه خوردین.باز اگه خواستین بخونین و نظر بدین و غصه بخورین و همراهم باشین به آدرس قدیمیه من بیایین


bakhtekhabaloodeman.blogfa.com

اگه بازم اونور خراب شد من به اینجا به طور موقت نقل مکان خواهم کرد.

ممنونم از همیگتووووووووون

دوستدار تک تکتون:خاتووووووووون